Mitä kuuluu alumni? -haastattelussa biologian ja ympäristötekniikan alumni Meeri Haataja

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Tammikuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo biologian ja ympäristötekniikan alumni Meeri Haataja.

Tapahtuman tiedot

Instagram Live @UniOulu

Meeri on opiskellut Oulun yliopistolla kaksi tutkintoa: filosofian maisterin tutkinnon biologiasta sekä diplomi-insinöörin tutkinnon ympäristötekniikasta suuntautuen vesitekniikkaan. Tällä hetkellä hän toimii konsulttina vesistöselvitysten osastolla AFRY Finland Oy:llä Oulun toimipisteellä.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä @UniOulu torstaina 19. tammikuuta klo 15.00. Haastattelijana toimii opiskelijamme, Oulun yliopiston Ympäristörakentajakilta ry:n Aino Koivisto. Tapahtuma pidetään suomeksi.

IG-lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 17.1.2023