Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa fysiikan alumni Antti Keränen

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Helmikuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo fysiikan alumni, FT Antti Keränen.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Instagram Live @UniOulu

Antti Keränen opiskeli teoreettista fysiikkaa ja matematiikkaa Oulun yliopistossa. Maisteriopintojen jälkeen hän jatkoi opintoja ja väitteli tohtoriksi teoreettisesta fysiikasta. Monipuolisen uransa aikana hän on ollut tutkijana sekä ohjelmistokehittäjänä. Tällä hetkellä Antti toimii teknologiajohtajana TactoTek Groupissa, jota hän on ollut perustamassa vuonna 2011. TactoTeck Group tutkii ja lisensoi rakenteellisen elektroniikan valmistusmenetelmiä. Lisäksi hän toimii teoreettisen fysiikan dosenttina Oulun yliopistossa.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä @UniOulu huomenna keskiviikkona 22.2. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi.

IG-lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 20.2.2023