Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa kasvatustieteistä valmistunut Laura Enbuska-Mäki

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Kesäkuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo kasvatustieteiden maisteri Laura Enbuska-Mäki. Hänellä on monipuolinen kokemus kunnallisalalta asiantuntija- ja johtotehtävissä. Haastattelijana Senni Vähäkuopus, joka on Kaski ry:n, Oulun kasvatustieteiden ja psykologian killan, puheenjohtaja.

Tapahtuman tiedot

Instagram Live @UniOulu

Muu

Laura Enbuska-Mäki on valmistunut kasvatustieteiden maisteriksi Oulun yliopistosta. Hän on myös yhteiskuntatieteiden maisteri Lapin yliopistosta. Hän on työskennellyt Muonion kunnanjohtajana vuodesta 2019.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 13.6. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 10.6.2024