Mitä kuuluu alumni? -haastattelussa langattoman tietoliikennetekniikan Insaf Ismath

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Marraskuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo tieto- ja sähkötekniikan tiedekunnan alumni.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Instagram Live @UniOulu

Insaf on opiskellut langatonta tietoliikennetekniikkaa (Wireless Communications Engineering) englanninkielisessä maisteriohjelmassa. Tällä hetkellä hän on tohtoriopiskelijana Oulun yliopistolla sekä työskentelee Nokialla Area Product Owner tehtävässä.

Liity mukaan haastatteluun kuulemaan, miten Insaf kiinnostui WCE-ohjelmasta ja millaista työelämä on ollut tähän saakka.

Haastattelu lähetetään Oulun yliopiston Instagram-tililtä marraskuun 17. päivä klo 15.00. Haastattelu pidetään englanniksi.

IG-lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 16.11.2022