Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa musiikkikasvatuksen alumni Asta Salomaa

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Maaliskuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo musiikkikasvatuksen alumni, KM Asta Salomaa.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Instagram Live @UniOulu

Tällä hetkellä Asta työskentelee tuottajan roolissa Oulu2026 Euroopan kulttuuripääkaupunki -kokonaisuudessa. Opiskellessaan vielä musiikkikasvatusta hän pääsi tuottamaan erilaisia musiikki- ja taidetapahtumia Oulussa. Valmistuttuaan kasvatustieteen maisteriksi vuonna 2019 hän on keskittynyt urallaan enemmän taiteeseen ja kulttuuriin liittyviin kehittämisprojekteihin niin myös nykyisessä tehtävässään. Kulttuurituottajan työn lisäksi hän toimittaa viikoittain kaupunkikulttuuriuutisia Oulusta ja valikoi oululaista ja pohjoissuomalaista musiikkia Radio Helsinki -kanavalle.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 23.3. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 21.3.2023