Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa rahoituksen alumni Juhani Pietarinen

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Helmikuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo kauppatieteiden alumni Juhani Pietarinen, joka työskentelee EY Finlandissa ja hänen tittelinsä on Senior Manager. Hän työskentelee International Tax and Transaction Services -tiimissä.

Tapahtuman tiedot

Instagram Live @UniOulu

Muu

Juhani Pietarinen on valmistunut kauppatieteiden maisteriksi rahoituksesta vuonna 2014. Juhanilla on 10 vuoden työkokemus kauppatieteiden alalta. Juhani on työskennellyt eri rooleissa verotuksen parissa Nokialla ja Ernest & Young Finlandissa. Nykyisin hän työskentelee EY Finlandissa Senior Managerin roolissa kansainvälisen verotuksen parissa.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 22.2. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 8.3.2024