Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa tietojenkäsittelytieteiden alumni Pasi Koskinen

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Vuoden ensimmäisessä haastattelussa omasta urapolustaan EXFOlla Operaatio- ja asiakaskokemusosaston vetäjänä työskentelevä Pasi Koskinen.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Instagram Live @UniOulu

Sijainti

Muu

Pasi Koskinen on valmistunut filosofian maisteriksi tietojenkäsittelytieteistä vuonna 2008. Pasilla on yli 15 vuoden monipuolinen työkokemus ohjelmistokehittämisestä ja asiakasrajapinnassa työskentelemisestä eri rooleissa. Nykyisin hän työskentelee EXFOlla Operaatio- ja asiakaskokemusosaston vetäjänä.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 25.1. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 8.3.2024