Mitä suomalaisille nuorille aikuisille kuuluu?

Tervetuloa kuuntelemaan, miltä Suomen tulevaisuus näyttää nuorten aikuisten silmin ja millaisia ilon- ja huolenaiheita heillä on. Oulun yliopisto on mukana Nuorten hyvä elämä -hankkeessa, jossa on selvitetty nuorten aikuisten ajatuksia tulevaisuudesta.

Tapahtuman tiedot

Tutkimuksessa kuuluu suomen- ja ruotsinkielisten ja maahanmuuttajataustaisten 20–29-vuotiaiden nuorten ääni: mitä he ajattelevat maailmanmenosta ja omasta elämästään. Tutkimuksen aineisto on kerätty koronapandemian ja osin Ukrainan sodan aikana. Tutkimuksen on toteuttanut e2 Tutkimus.

Hankkeen tutkimustulosten julkistustilaisuus järjestetään ma 30.5.2022 klo 13–14.15 keskustakirjasto Oodin Maijansalissa Helsingissä. Tilaisuutta voi seurata myös striimin välityksellä. Ilmoittaudu tilaisuuteen tästä. Linkki livestriimaukseen lähetetään myöhemmin.

Klo 13.00 Tervetulosanat ja hankkeen lyhyt esittely
Klo 13.05 Nuorten ääni esiin: Musiikkiesitys ja nuorten viestejä