MY Studio -webinaari: Vastuullisuudesta kilpailuetua

Mikroyrittäjän keskusteluohjelma MY Studio -webinaarin toinen osa käsittelee vastuullisuutta. Mitä eri puolia vastuullisuudessa on? Miten tehdään vastuullisuussuunnitelma? Mitä haasteita yrityksen vastuullisuuden kehittämisessä on?

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Yrittäjille, yrityskehittäjille ja kaikille yrittäjyydestä kiinnostuneille suunnattu webinaari antaa käytännöllisiä vinkkejä vastuullisuuden kehittämiseen. Simo Kekäläisen vieraana studion sohvalla ovat projektipäällikkö Jaana Jeminen Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutista ja toimitusjohtaja Miia Törmänen Design Inspiksestä. Etäpuheenvuoron pitää Kerttu Saalasti Instituutin mikroyrittäjyyskeskus MicroENTREn tutkimusjohtaja Anna-Mari Simunaniemi ja alkupotkun webinaarille antaa Jatkuvan nelivedon yrittäjä ja toimitusjohtaja Timo Saari videollaan.

Webinaarin yleisöltä saadaan mukaan kysymyksiä, joihin vastataan keskustelun lopuksi.

Laita webinaari kalenteriin!
Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua. Liity mukaan tästä Zoom-linkistä.

Kysy lisää:
Minna Kilpeläinen