MY Studio -webinaari: Yrittäjyyskasvatus – innostuksesta tekoihin

Tämänkertaisessa MY Studio -webinaarissamme sukellamme yrittäjyyskasvatuksen ytimeen. Millainen on nuorten suhtautuminen yrittäjyyteen Suomessa? Tuleeko unelmista totta ja miten? Miten yrittäjyyskasvatus tukee nuorta yrittäjyyden alkutaipaleella? Entä millaista tukea yrittäjyyskasvattajat voivat saada omien taitojensa kehittämiseksi yrittäjyyskasvatuksen uudessa ERKO-koulutuksessa?
Simo Kekäläinen oikealla, Ulla Mäntykangas ylhäällä vasemalla, Piia Kolhon ylhäällä oikealla, Jouni Hintikka alhaalla vasemmalla, Robi Tolonen alhaalla oikealla

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Oulun yliopiston YouTube-kanava

Sijainti

Muu

Simo Kekäläisen vieraina studion sohvalla ovat väitöskirjatutkija Jouni Hintikka Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutista sekä lehtori Ulla Mäntykangas Oamkin ammatillisesta opettajankoulutuksesta. Etänä joukkoon liittyy ERKO-koulutuksen kehittäjä, koulutuspäällikkö Piia Kolho Hamkin ammatillisesta opettajankoulutuksesta.

Vuosi yrittäjänä -ohjelman läpikäynyt ja Särki-vaatemalliston luonut nuori yrittäjä Robi Tolonen kertoo oman yrittäjätarinansa videon muodossa. Särki Clothing valittiin vuonna 2023 Pohjois-Suomen parhaaksi NY-yritykseksi.

Webinaari streamataan Oulun yliopiston YouTube -kanavalle tämän linkin taakse.
Keskusteluun pääsee mukaan Presemo-linkin kautta. Ilmoittautumista tai kirjautumista ei tarvita.

Lisätietoja:
Minna Kilpeläinen, viestintäasiantuntija