Opi tekemään kiinnostavia ja yrityksesi tyyliin sopivia some-videoita

Mitä pitää tietää, kun tekee yrityksen käyttöön somevideon? Markus Rytinki vastaa tähän kysymykseen videotyöpajassa keskiviikkona 29.3.2023 klo 15.00–17.00. Työpaja järjestetään verkossa Teams-yhteydellä.
nainen katsoo kameran läpi

Tapahtuman tiedot

Työpajassa käydään lyhyesti läpi videoiden tekemiseen liittyviä, yksinkertaisia nyrkkisääntöjä, joiden avulla voit nostaa videoidesi tasoa helposti. Työpajassa keskustellaan videoiden sisällöistä, tavoitteista, tarvittavista välineistä ja muista aiheista, joita osallistujat ovat käyneet läpi omia videoita tehdessään tai suunnitellessaan. Työpaja sopii erityisesti aloittelijoille ja vähän edistyneille. Etukäteistehtäviä ei ole.

Työpajan jälkeen osallistujalla on selkeä käsitys siitä, mitä hänen pitää tehdä, jotta yrityksen some-videot ovat kiinnostavia ja yrityksen tyyliin sopivia. Videoiden avulla yritys voi saada näkyvyyttä, kiteyttää omaa brändiään ja saada uusia asiakkaita.

Työpajan vetäjä Markus Rytinki työskentelee projektitutkijana Oulun yliopistossa. Hän on toiminut tutkimusryhmänsä viestintävastaavana ja Bätte Folk -musiikkifestivaalin markkinointitiimin jäsenenä. Videoalaa Markus on opiskellut The London Institutessa. Lisäksi hän on ohjannut lukuisia musiikkivideoita ja tuottanut lyhytelokuvan.

Työpaja on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen.

Ilmoittaudu mukaan 28.3.2023 mennessä tästä.

Lisätietoa:

Airi Rummukainen
Projektipäällikkö, Kurikan kaupunki
airi.rummukainen(a)kurikka.fi

Virpi Itävaara
Viestinnän asiantuntija, Kauhajoen kaupunki
virpi.itavaara(a)kauhajoki.fi
040 515 8275

Videotyöpaja on osa SEUTUKAUPUNKIrekry-hanketta, jonka tavoitteena on tukea seutukaupunkien kansainvälisiä rekrytointeja ja kehittää rekrytointivalmiuksia. Hanketta toteutetaan tiiviissä yhteistyössä ELY-keskusten, TE-toimistojen, työ- ja elinkeinoministeriön sekä erilaisten valtakunnallisten ja alueellisten kv-rekrytointeja edistävien hankkeiden kanssa. Hankkeen rahoittajana toimii Etelä-Pohjanmaan liitto.

Viimeksi päivitetty: 14.3.2023