Oulun yliopiston teknillinen tiedekunta mukana Iin IlmastoAreenassa pe 20.8.

Oulun yliopiston teknillinen tiedekunta osallistuu Iin Ilmastoareenan ohjelmaan perjantaina 20.8. klo 15–16 Ilmatar-lavalla. Tiedekunnan asiantuntijat pitävät puheenvuorot rakentamisesta, liikkumisesta ja elintarviketeollisuudesta ja vastaavat yleisön kysymyksiin. Tiedekunnalla on tapahtuma-alueella myös oma esittelypiste.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Iin kunnan keskusta

Aiheet ja puhujat:

Liikkuminen ja matkustaminen – vaikutuksia ja ratkaisuja ilmastonmuutokseen
Väylä- ja liikennetekniikan professori Pekka Leviäkangas, Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan tutkimusyksikkö

Asuminen ja rakentaminen – vaikutuksia ja ratkaisuja ilmastonmuutokseen
Rakennesuunnittelun ja teknillisen mekaniikan professori Antti Niemi, Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan tutkimusyksikkö

Ruoka ja elintarviketeollisuus–- vaikutuksia ja ratkaisuja ilmastonmuutokseen
Väitöskirjatutkija, DI, Hanna Valkama, Ympäristö- ja kemiantekniikan tutkimusyksikkö

Lisäksi professori Mika Ruusunen Ympäristö- ja kemiantekniikan tutkimusyksiköstä on moderaattorina keskustelussa Mitä polttamisen jälkeen: Energiateollisuuden uudet mahdollisuudet perjantaina 20.8. klo 14.15–15.30 IlmastoAreenan päälavalla.

IlmastoAreena verkossa

Viimeksi päivitetty: 19.8.2021