Storytime – Alumnien tarinoita työelämästä: Perttu Laurinen

Storytime-tapahtumat esittelevät Oulun yliopiston alumnien uratarinoita tiedekunta kerrallaan. Helmikuun Storytimessa omasta urapolustaan kertoo luonnontieteellisestä tiedekunnasta ja teknillisestä tiedekunnasta valmistunut Perttu Laurinen. Haastattelijana toimii Tuomas Salo, joka opiskelee toista vuotta matemaattisten aineiden opettajaksi ja on Sigma-killan hallituksen jäsen. Keskustelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä @UniOulu torstaina 17. helmikuuta klo 15.00.
Storytime

Tapahtuman tiedot

Instagram @UniOulu

Perttu työskentelee perustamassaan Indalgo-yrityksessä toimitusjohtajana. Perttu on valmistunut vuonna 2000 Oulun yliopiston luonnontieteellisestä tiedekunnasta, matemaattisten aineiden koulutusohjelmasta, jossa hänen opintojensa suuntautumisvaihtoehtona oli tilastotiede. Perttu on väitellyt tekniikan tohtoriksi vuonna 2006 ja työskennellyt muun muassa tutkijana ja tutkimusryhmän vetäjänä Oulun yliopistossa älykkäiden järjestelmien tutkimusryhmässä.

Tässä haastattelussa kuulemme, miksi Perttu lähti opiskelemaan matemaattisia aineita ja miten hän päätyi toimitusjohtajaksi ja perustamaan Indalgo-yrityksen. Saamme myös tietää, millaisia neuvoja ja vinkkejä hänellä on antaa nykyopiskelijoille.

Tule kuulemaan, mitä alumnilla on kerrottavana työurastaan! Tapahtuma pidetään suomeksi. Storytime-tapahtumat ovat kaikille avoimia. Tapahtumat on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun.

Viimeksi päivitetty: 16.2.2022