Studio Lipasto: Kuka haluaa johtajaksi?

Johtajan osa on usein epäkiitollinen. Onko se sitä nykyisin erityisen paljon? Ainakin kunta-alalla on moni johtaja lyönyt viime aikoina hanskat tiskiin ja vaihtanut muihin töihin. Onkin aiheellista kysyä, mitä on johtajuus.
Käsi pitelee mikrofonia.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Millaista on olla johtajana kunnissa, yrityksissä ja akateemisessa maailmassa? Ovatko johtajille asetetut tavoitteet ja vaatimukset liian kovat? Kuka enää haluaa johtajaksi?

Studiossa johtajuudesta keskustelevat teknillisen tiedekunnan uusi dekaani, professori Mirja Illikainen, tutkimusjohtaja Anna-Mari Simunaniemi ja Hailuodon entinen kunnanjohtaja, hallintotieteen tohtoriopiskelija Aki Heiskanen. Keskustelun juontaa Sauli Sohlo.

Virtuaalilähetys Studio Lipastosta Oulun yliopiston YouTube-kanavalla klo 17.00. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen. Yleisö voi osallistua keskusteluun lähettämällä kysymyksiä osoitteeseen presemo.oulu.fi/lipasto.

Ohjelmat ovat myöhemmin katsottavissa myös tallenteina.

Viimeksi päivitetty: 15.3.2022