Tekniikan torstai: Koneen rasvanäppien digiloikka-erikoisseminaari

Tervetuloa Tekniikan torstai: Koneen rasvanäppien digiloikka-erikoisseminaariin! Tapahtumassa paneudutaan materiaali- ja konetekniikan alojen uusiin suuntauksiin eri näkökulmista.
Tekniikan torstai 29.4 mainoskuva

Tapahtuman tiedot

Online, lähetys Oulun yliopiston Pop-up-tilasta

Vieraile tapahtumassa

Sessioiden aiheina ovat 1. Järjestelmäkehityksen tulevaisuuden näkymä ja 2. Valmistuksesta vaurioon. Puhujina yritysten ja yliopiston asiantuntijat.

Osallistu keskusteluun lähettämällä kysymyksiä, kommentteja: viestiseina.fi/unioulu (suositellaan Chrome-selaimen käyttöä)

Ohjelma ja ilmoittautuminen täällä

Seminaari järjestetään Oulun yliopiston pop-up-tilassa, josta suora lähetys YouTube-kanavalle.

Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Wärtsilä Oy, DEKRA Industrial Oy ja Global Boiler Works Oy kanssa.

Tekniikan torstai-seminaarisarjaa järjestävät Oulun yliopiston teknillinen tiedekunta, BusinessOulu, Smarter and Greener Industry sekä Innovaatiokeskus. Tutustu sarjan pääsivuihin täällä.

Viimeksi päivitetty: 20.4.2021