Tekniikan torstai: Oulu Mining School - Research along the mining value chain

Tervetuloa Tekniikan torstai-seminaariin kuuntelemaan esittelyä Oulu Mining Schoolin toiminnasta!
Tekniikan torstai Oulu Mining School

Tapahtuman tiedot

zoom

Oulu Mining Schoolin toiminta ja asiantuntemus kattavat kaivannaisalan koko arvoketjun. Puheenvuoroissa käsitellään tähän liittyviä teemoja, kuten kaivosten perustaminen, mineraalien prosessointi, tuotteistaminen, kiertotalous, elinkaarianalyysit ja sosiaalinen vastuu.

Puheenjohtajana toimii professori Juha Lunkka, Geologiset systeemit ja Arktiset mineraalivarat-tutkimusyhteisön johtaja Oulun yliopistolta.

Tilaisuus pidetään englanniksi.

Rekisteröidy tilaisuuteen täällä, ilmoittautumisen jälkeen saat zoom-linkin sähköpostiisi.

Tutustu Tekniikan torstai-seminaarisarjan sivuihin täällä.

Lämpimästi tervetuloa!

8.30-8.35
Opening words
Prof. Juha Lunkka, Oulu Mining School, University of Oulu