Tutkimuksesta innovaatioksi – yritysten osaamiseksi ja kilpailukyvyksi?

Suomelle elintärkeässä innovaatiojärjestelmässä tutkimuksen ja yritysten yhteistyö on ollut keskeistä kasvulle ja uudistumiselle. Miten yritysten tarpeet ja tutkijoiden osaaminen saadaan onnistuneesti kohtaamaan ja yhteistyö vahvistamaan kilpailukykyä? Miten tuorein tutkittu tieto päivitetään erilaisten organisaatioiden henkilöstön jatkuvaksi oppimiseksi?

Tapahtuman tiedot

Etätapahtuma

Vieraile tapahtumassa

Korkeakoulu–yritys-yhteistyön onnistumisessa keskeisessä roolissa ovat prosessi, rakenteet ja vuorovaikutus. Yliopistossa on herätty kädenojennukseen ja perustettu Innovaatiokeskus, yritysyhteistyön toimintamalli ja räätälöitävät koulutukset. Miten tarjoukset on otettu vastaan?

Keskustelemassa Oulun kauppakamarin varatoimitusjohtaja Esa Pellikainen, teknologiayhtiö Uros Oy:n Suomen maajohtaja, Rauno Jokelainen, Oulun yliopistolta liiketoiminnan kehittämispäällikkö Jouko Uusitalo sekä jatkuvan oppimisen palvelusta vastaava johtaja Eva Maria Raudasoja, joka myös juontaa keskustelun.

Virtuaalilähetys UniOulu YouTube -kanavalla. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 14.5.2021