Työpaja opiskelijoille - kuinka voisimme parantaa Oulun yliopiston opiskelukokemusta?

Mitä voisimme tehdä paremmin Oulun yliopistossa helpottaaksemme kokonaisvaltaista ja kansainvälistä opiskelukokemustasi? Tervetuloa avoimeen työpajaan!

Tapahtuman tiedot

Tellus Stage

Linnanmaa

Syksyllä 2023 noin 570 kansainvälistä opiskelijaamme osallistui International Student Barometer (ISB) -kyselyyn. Kyselyn tulokset esitellään virallisessa palautetilaisuudessa tiistaina 12.3.2024 klo 15.00-16.30.

Tulosten esittelyn jälkeen haluamme kuulla lisää teiltä - opiskelijoiltamme.

Mitä voisimme tehdä paremmin, jotta kansainvälinen opiskelukokemus Oulun yliopistossa olisi entistä parempi?

Haluamme kuulla opiskelijoidemme palautetta, mielipiteitä ja ajatuksia kehitystarpeista. Työpaja vedetään englanniksi Linnanmaan Tellus Stagella 26.3. kello 14. Tervetulleita ovat kaikki Oulun yliopiston opiskelijat, sisältäen sekä vaihto- että tutkinto-opiskelijat ja vaitöskirjatutkjat. Jokaisen ääni on arvokas!

Työpajassa on kahvitarjoilu. Rekisteröidy mukaan Webropolissa.

Tule mukaan, ja saa äänesi kuuluviin! Dokumentoimme työpajoissa saamamme ideat ja palautteet, jotta voimme aloittaa niihin liittyvän kehitystyön. Esimerkiksi viime vuoden ISB-tulosten ja työpajan perusteella Oulun ylipoisto on lanseerannut uuden, koko henkilökunnalle pakollisen koulutussetin liittyen tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusasioihin.

Tervetuloa, pysy kuulolla!

Viimeksi päivitetty: 28.2.2024