Uutta tietoa ja näkökulmia vetytalouteen

Oulun yliopiston monipuolisen vetytutkimuksen kärjet esitellään 5.5. klo 10 livenä ja verkossa osana kaksipäivästä BotH2nia goes Oulu & Raahe -tapahtumaa.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Livenä ja verkossa

Uutta tietoa ja syvempiä näkökulmia yrityksille vetytalouteen siirtymisestä! BotH2nia-verkosto järjestää vetytaloudesta kiinnostuneille kaksipäiväisen tapaamisen Oulussa ja Raahessa.

Vedyn tuotantoon, logistiikkaan ja käyttöön liittyvää monipuolista huippututkimusta Oulun yliopistossa to 5.5. klo 10– 11.30 esittelevät muun muassa professorit Marko Huttula, Timo Fabritius, Riitta Keiski ja Jukka Kömi.

Tilaisuuksissa tutustutaan vetyyn liittyvien tutkimus- ja yritysuutisten lisäksi tiedon alkulähteisiin vetylaboratorioissa ja fossiilivapaan teräksen tuotantoon siirtyvään SSAB:n Raahen terästehtaaseen sekä verkostoidutaan alueen vetytoimijoiden kanssa.

Ohjelman englanninkielisiin webinaari-osuuksiin voi osallistua myös etänä.

Viimeksi päivitetty: 19.6.2024