YKTS Yrittäjyyskasvatuspäivät Ylivieskassa 28.-29.9.2022

Tervetuloa 16. Yrittäjyyskasvatuspäiville Ylivieskaan 28.–29.9.2022! Yrittäjyyskasvatuspäivien vuoden 2022 teema on Yrittäjyyskasvatus 4.0.
Yrittäjyyskasvatuspäivät 28.-29.9.2022, Ylivieska

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Centria-ammattikorkeakoulun Ylivieskan kampus, Vierimaantie 7, 84100 Ylivieska

Vuosittain järjestettävät YKTS Yrittäjyyskasvatuspäivät lähentävät yrittäjyyskasvatuksen tutkimuksen ja käytännön yhteyttä. Yrittäjyyskasvatuspäivät on suunnattu yrittäjyyskasvatuksesta kiinnostuneille tutkijoille, opettajille sekä käytännön toimijoille. Päivät sisältävät innostavia keynote-puheenvuoroja, tutkimusesityksiä, hanke- ja case-esityksiä sekä toiminnallisia työpajoja.

Päivien teemaa Yrittäjyyskasvatus 4.0. pohtii mm. professori Stefan Trzcielinski, Poznan University of Technology, Puola, keynotessaan ”Entrepreneurship Education 4.0 - What and how to teach?”.

YKTS Yrittäjyyskasvatuspäivät 2022 järjestetään yhteistyössä Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin, Centria-ammattikorkeakoulun ja Yrittäjyyskasvatuksen tutkimusseuran kanssa.

Ilmoittaudu 20.9. mennessä täältä.

Katso tarkempi ohjelma sekä muut käytännön tiedot osoitteesta:

Ota yhteyttä ja kysy lisää:

ykts2022(at)centria.fi

Viimeksi päivitetty: 19.8.2022