Yleisötapahtuma: Pohjois-Suomen Syntymäkohortit – 60 vuotta tutkimusta

Pohjois-Suomen syntymäkohortit – Hyvinvointi- ja terveystutkimusohjelma sekä Väestöterveyden tutkimusyksikkö järjestävät yleisötapahtuman viidennen Paula Rantakallio Symposiumin yhteydessä keskiviikkona 12. kesäkuuta.

Tapahtuman tiedot

Paikka

Leena Palotie -auditorio, Kontinkankaan kampus, Oulun yliopisto (Aapistie 5A, Oulu)

Kontinkangas

Tapahtumassa esitellään Pohjois-Suomen syntymäkohorttien 1966 ja 1986 avulla tuotettuja tutkimustuloksia eri lääketieteen aloilta sekä kuullaan tutkimukseen osallistujan kokemuksia. Luentojen jälkeen tarjolla on kahvia ja pullaa, ja yleisöllä on mahdollisuus tavata puhujia sekä keskustella muiden paikallaolijoiden kanssa.

Tapahtumaan on vapaa pääsy. Toivotamme kaikki aiheesta kiinnostuneet lämpimästi tervetulleeksi!

Päivä: keskiviikkona 12.6.2024

Aika: esitykset klo 17.30–19.00 ja kahvitus klo 19.00–20.00

Paikka: Leena Palotie -auditorio, Kontinkankaan kampus, Oulun yliopisto (Aapistie 5 A, Oulu)

Tapahtuma pidetään suomeksi.

Puhujat:

Terhi Piltonen, naistentautien professori, Oulun yliopistollinen sairaala

Kirsi Sipilä, hammasprotetiikan ja kliinisen purentafysiologian professori, Oulun yliopisto

Raija Korpelainen, terveysliikunnan professori, Oulun yliopisto ja ODL liikuntaklinikka

Leena Ala-Mursula, työelämäprofessori, Oulun yliopisto

Minna Ruddock, Pohjois-Suomen syntymäkohorttien tutkimusjohtaja, Oulun yliopisto

Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia: seuraa tätä tapahtumasivua.

Tilaisuus nauhoitetaan ja tallenne on myöhemmin katsottavissa Oulun yliopiston YouTube-kanavalla.

Viimeksi päivitetty: 5.4.2024