Yliopistojen suuri vaalikeskustelu - tule seuraamaan Linnanmaan kampukselle

Tervetuloa Oulun yliopiston järjestämään kisakatsomoon, jossa seuraamme yliopistojen suurta  vaalikeskustelua. Keskustelu lähetetään suorana Helsingin yliopistosta klo 16–17.30. Olemme kutsuneet L2:een paikalle Oulun vaalipiirin eduskuntavaaliehdokkaita. Yhteisen vaalikeskustelun jälkeen opiskelijoilla ja henkilökunnalla on tilaisuus kysyä ja keskustella ehdokkaiden kanssa sekä kommentoida isoa vaalikeskustelua.
Yliopistojen suuri vaalikeskustelu

Tapahtuman tiedot

L2, Linnanmaan kampus

Keskusteluun osallistuvat Anders Adlercreutz (RKP), Li Andersson (VAS), Sari Essayah (KD), Petri Honkonen (KESK), Antti Lindtman (SDP), Maria Ohisalo (VIHR), Sakari Puisto (PS), ja Elina Valtonen (KOK). Poliittisia päättäjiä puheenvuoroillaan keskustelussa haastavat näyttelijä, professori Elina Knihtilä, taloustieteilijä Sixten Korkman sekä SYL:n hallituksen puheenjohtaja Lotta Leinonen. Keskustelun juontaa toimittaja Seija Vaaherkumpu.

Tule kuulemaan, miten pääpuolueet vastaavat kysymyksiimme siitä, miten Suomi pärjää tulevaisuudessa ja millaisia panostuksia tutkimukseen ja koulutukseen puolueet ovat valmiita tekemään. Vaalikeskustelun järjestävät yliopistot ja Unifi yhdessä.

Oulun yliopistossa tilaisuuden juontajina toimivat OYYn puheenjohtaja Suvi-Anna Salminen ja varapuheenjohtaja Katri Holmi.

Katso Vaalikeskustelu2023-ohjelma.

Tutustu yliopistojen yhteisiin hallitusohjelmatavoitteisiin täällä.

Viimeksi päivitetty: 7.2.2023