Yritysvierailu: Alif Semiconductor rekrytoi Career Centressä

Alif Semiconductor saapuu yritysvierailulle Career Centreen keskiviikkona 9.11.2022 klo 10:00 – 14:30.

Tapahtuman tiedot

Career Centre (YT101)

Alif Semiconductor on aloittanut toimintansa Oulussa

Oletko unelmoinut työskenteleväsi Piilaakson startup-yrityksessä? Nyt siihen on mahdollisuus, sillä Alif Semiconductor on juuri avannut Ouluun ensimmäisen Design Centrensä Euroopassa ja rekrytoi aktiivisesti.

Alif Semiconductor on Piilaaksossa vuonna 2019 perustettu startup-yritys, joka tuottaa markkinoiden kasvaviin tarpeisiin energiatehokkaita laajoja, skaalautuvia, yhdistettyjä ja tekoälyä tukevia sulautettuja laskentaratkaisuja.

Alifilta löydät puolijohdeteollisuuden huippuosaajien kollektiivin. Nyt on jännittävä aika liittyä Alifin nopeasti laajentuvaan tiimiin, etenkin, jos intohimosi on työskennellä ja vaikuttaa huipputeknologian alalla.

Yritys etsii joukkoonsa 2–3 opiskelijaa, joilla on suoritettuna 3 vuotta opintoja tai yli kolmen vuoden opintoja vastaava kokemus. Saat tukea ja mentorointia alan asiantuntijoilta ja työskentelet tehtävissä, jotka on räätälöity vastaamaan tietojasi ja taitojasi. Vähimmäisvaatimuksia ovat sulautetut ohjelmistot tai elektroniikkaan liittyvät opinnot ja innostus liittyä nopeasti kasvavaan tiimiin.

Tervetuloa tapaamaan Alif Semiconductoria Oulun yliopistolle Career Centreen

keskiviikkona 9.11.2022 klo 10:00 – 14:30.

Tule juttelemaan Alifin tiimin kanssa ja ottamaan selvää uramahdollisuuksistasi. Haku vuoden 2023 harjoittelu- ja kesätyöpaikkoihin on käynnissä!

Katso lisää rekrytointitapahtumia Career Centren sivuilta.

Viimeksi päivitetty: 2.11.2022