Yritysvierailu: BDO rekrytoi Career Centressä

Hei Oulun yliopiston opiskelija! Tule Career Centreen (YT101) tutustumaan BDO:n uramahdollisuuksiin ma 12.9. klo 10.30–14.30! BDO:n ständillä pääset tutustumaan yrityksen asiantuntijoihin ja kuulemaan lisää Trainee-hausta.

Tapahtuman tiedot

Career Centre (YT101)

BDO:n haku ensi kevään tarkastus- ja taloushallinnon palveluiden Trainee-paikkoihin on nyt käynnissä! Vero-, laki- ja yritysjärjestelypalveluiden Trainee-haku avataan 5.9.2022. Trainee-ohjelma sopii etenkin kauppatieteiden opiskelijoille, mutta yritykseen on tultu hyvin monipuolisilla taustoilla mm. tietotekniikan ja tuotantotalouden koulutusohjelmista. Tule juttelemaan BDO:n kanssa siitä, millaisia uramahdollisuuksia sinulle olisi tarjolla!

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Se tukee yrityksiä ja julkissektoria tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvonantopalveluilla Suomessa noin 300 asiantuntijan voimin – kansainvälisesti BDO:lla on yli 95 000 osaajaa 164 maassa.

Nähdään Career Centressä 12.9.2022!

Tämä tapahtuma aloittaa Career Centren syksyn 2022 rekrytointitapahtumien sarjan.

Katso lisää rekrytointitapahtumia Career Centren sivuilta! Päivitämme tapahtumakalenteria jatkuvasti.

Lisää tietoa: Angela Suorsa (etunimi.sukunimi(at)oulu.fi)

Viimeksi päivitetty: 31.8.2022