YTHS- päivän Armoa aivoille! -verkkowebinaari 22.3.2023 klo 14:00

Armoa aivoille! YTHS-päivässä 22.3.2023 puhutaan kognitiivisesta ergonomiasta, werkkowebinaari klo 14:00 alkaen.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Kognitiivisesta ergonomiasta puhuu professori ja aivotutkija Minna Huotilainen. Kutsumme kuulolle niin opiskelijoita kuin korkeakoulujen ja YTHS:n henkilöstöäkin. YTHS-päivän webinaari striimataan YouTuben kautta. Pääset mukaan YTHS:n YouTube-kanavan @YTHSvideo etusivulta tai suoralinkillä. Webinaari järjestetään suomen kielellä, mutta julkaisemme kevään aikana kognitiivisen ergonomian vinkkejä digitaalisissa kanavissamme niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksi – olethan siis jo ottanut sosiaalisen median kanavamme seurantaasi? Lue tapahtumasta verkkosivuiltamme

Mitä on kognitiivinen ergonomia?

Opiskelijana voit vaikuttaa itse keskittymiskyvyn vahvistamiseksi. Opiskelu on ajattelutyötä, ja sitä on tärkeä muokata aivoille sopivaksi eli kognitiivisesti ergonomiseksi. Se tarkoittaa ylimääräisten ärsykkeiden karsimista, työn oikeaa tauottamista ja keskittymistä yhteen asiaan kerrallaan.

Haluatko esittää etukäteiskysymyksiä?

Onko mielessäsi kysymyksiä kognitiivisesta ergonomiasta? Kirjoita kysymyksesi helmikuun loppuun mennessä tänne, niin kokoamme vastauksia jaettavaksi sekä henkilöstölle että opiskelijoille. Kysymyksiä voi jättää anonyymisti.

Tervetuloa kuulolle 22.3. klo 14 alkaen!

Viimeksi päivitetty: 21.2.2023