Artic Five Chair -haku on nyt auki

The Artic Five logo

Arctic Five on viiden pohjoisen yliopiston yhteistyöfoorumi. Arctic Five -tutkimusyhteistyön perustuu pääasiassa Arctic Five Chairs -ohjelmaan, jossa tavoitteena on lisätä tutkimusyhteistyötä partnereiden välillä ja vahvistaa jo olemassa olevaa tutkimusta. Arctic Five -yliopistot ovat Oulun yliopisto, Lapin yliopisto, Luulajan teknillinen yliopisto, UiT – Norjan arktinen yliopisto ja Uumajan yliopisto.

Arctic Five Chair -haku on nyt auki 22.3.2024 saakka.

Hakeminen

Hakulomake

Lähetä täytetty hakulomake sähköpostilla Dag Avangolle (dag.avango@ltu.se).
Hakemus on lähetettävä viimeistään: 22.3.2024.

Aikataulu

• Hakuaika päättyy 22. maaliskuuta 2024 klo 23.59 CET
  • Arviointijakso: 22.3. – 30.4.
  • Hakijoille tiedotettaan päätöksestä: 10.5.
  • Arctic Five Chair lanseeraus on syyskuussa.

Kuka voi hakea?

Voit hakea, jos olet Arctic Five -yliopiston tutkija. Artic Fiveen kuuluu: Luulajan teknillinen yliopisto, UiT Norjan arktinen yliopisto, Uumajan yliopisto, Lapin yliopisto ja Oulun yliopisto. Hakijat kaikilta tieteenaloilta tai opintoaloilta ovat toivottuja hakemaan.

Katso lisätietoja englanninkielisestä uutisesta tai alkuperäisestä hakukuulutuksesta.

Yhteystiedot

Jos sinulla herää kysymyksiä hausta, voit lähettää sähköpostia (englanniksi) Dag Avangolle, Director of the Arctic Five, dag.avango@ltu.se

Viimeksi päivitetty: 9.2.2024