Campus ICT etsii tuntityöntekijöitä neuvontatehtäviin

Oletko sinä etsimämme kolmen tähden MFA-neuvoja?

* Jos sinulla on kokemusta Office 365 Education -palvelusta ja lisäksi tunnet Androidin ja iPhonen asetukset, voit olla etsimämme henkilö!

** Jos lisäksi omaksut uusia asioita nopeasti, kykenet toimimaan kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja olet näppärä ratkaisemaan erilaisia pulmia, olemme todellakin sinusta kiinnostuneita!!

*** Ja jos sinulla vielä näiden lisäksi on asiakaslähtöinen työskentelyote, ja kommunikoit sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksikin ja olet nyt joko yliopiston tai Oamkin opiskelija, odotamme yhteydenottoasi!!!

MFA-neuvoja opastaa henkilökuntaa ja opiskelijoita monivaiheisen tunnistautumisen (MFA) käyttöönottovaiheessa. Töitä on tiedossa alustavasti noin 50 tuntia / neuvoja. Palkka on 11,63 / tunti.

Kerro sähköpostiviestissä, miksi juuri sinä sopisit tehtävään. Laita viestin otsikoksi ”MFA-neuvoja” ja lähetä viesti osoitteeseen ict@oulu.fi.

Paikat täytetään heti, kun sopivat henkilöt löytyvät. Odotamme yhteydenottoasi jo tänään!

Viimeksi päivitetty: 16.9.2021