Career Centren yritysvierailusarja jatkuu; Neste rekrytoi Trainee-ohjelmaan. Tule mukaan infotilaisuuteen to 3.2.2022!

Tule kuulemaan lisää Käyttöinsinööri Trainee-ohjelmasta sekä Nesteen tulevaisuuden suunnitelmista infotilaisuuteen 3.2.2022 klo 14.00.

Nesteen tavoitteiden kärjessä on tehdä Porvoon jalostamosta Euroopan vastuullisin jalostamo
vuoteen 2030 mennessä. Neste kehittää tuotteiden jalostusta ja jakelua kohti vähäpäästöisiä ratkaisuja hyödyntämällä uusiutuvia ja kierrätysraaka-aineita.

Neste on sitoutunut myös hiilineutraaliin tuotantoon vuoteen 2035 mennessä.

Oletko vastavalmistunut tai opintojesi loppusuoralla oleva diplomi-insinööri tai
insinööriopiskelija? Nyt sinulla on mahdollisuus hakea Porvoon jalostamolle Käyttöinsinööri Trainee-ohjelmaan!

Ohjelmaan osallistuville tarjoutuu mahdollisuus tutustua laaja-alaisesti Nesteen toimintaan aina tuotteen jalostuksesta ja valmistuksesta tuotannon suunnitteluun ja myyntiin. Verkostoitumalla alan ammattilaisten kanssa pääset käytännönläheisesti kartuttamaan osaamistasi, hyödyntämään jo opittua ja näyttämään kykysi.

Hakuimoituksen löydät sivuiltamme www.neste.com/urameilla. Hakuaika päättyy 18.2.2022.

Tule mukaan infotilaisuuteen 3.2.2022 klo 14.00!

Infotilaisuuden puhujina Oulun yliopistosta valmistunut Markku Pirnes, johtaja, Jalostus ja valmistus sekä Jori Sahlsten, tuotantojohtaja, Öljytuotteet.

Liity mukaan online infotilaisuuteen tästä.

Viimeksi päivitetty: 31.1.2022