CSC:n tieteellisen laskennan kesäkoulu palaa koronatauolta – hae nyt!

Kahden vuoden koronatauon jälkeen CSC:n kesäkoulu on palannut! Kesäkoulu kokoaa yhteen tieteellisen laskennan eri alojen perustutkinto- ja jatko-opiskelijoita sekä post doc -tutkijoita eri puolilta maailmaa. Kesäkoulun sisältö koostuu luennoista ja käytännön harjoittelusta. Aiheina ovat rinnakkaisohjelmointi, GPU-ohjelmointi, koodin optimointi ja muut tieteellisten ohjelmistojen kehittämisessä tarvittavat taidot.

CSC:n kesäkoulu järjestetään luonnonkauniissa Solvallan urheiluopistossa lähellä Nuuksion kansallispuistoa. Kymmenen kurssipäivää täyttyvät koodauksesta, urheilusta, vapaa-ajan aktiviteeteista ja mukavasta yhdessäolosta. Siitä tulee unohtumaton kokemus keskiyön auringon paisteessa pohjoismaisessa yössä henkeäsalpaavan erämaan äärellä.

CSC:n kesäkoulu alkaa 26.6.2022 ja maksu kaikilta kymmeneltä päivältä on 1600 + alv (24%). Maksu sisältää majoituksen, neljä ateriaa ja kaksi kahvitaukoa useimpina päivinä, sosiaaliset tapahtumat, painetun kurssimateriaalin, ohjattua liikuntaharrastusta, virvokkeita sekä kuljetuksen Helsingin keskustasta ja takaisin. Ilmoittaudu mukaan 13.5. mennessä.

Katso lisätietoja ja ilmoittautudu

Katso kesäkoulun esittelyvideo