Edistä opintojasi Study Together -opiskelutuokioissa

Opiskelijoita kampuksella

Tervetuloa Study Together -opiskelutuokioihin!

Kaipaatko opiskeluseuraa, kampuksella oloa ja opiskeluvinkkejä? Jäikö ensimmisestä periodista tehtäviä rästiin tai valmistaudutko uusintatenttiin? Study together -tapahtumissa pääset opiskelemaan yhdessä muiden kanssa sekä kokeilemaan, miltä Pomodoron eli ajastimen kanssa työskentely tuntuu. Jokainen edistää itsenäisesti omia opintojaan valitsemallaan tavalla, esimerkiksi erilaiset kirjoitustyöt ja tenttiin lukeminen.

Study together -opiskelutuokioiden ajankohdat:

maanantaina 30.10. klo 10.00–12.00

keskiviikkona 1.11. klo 12.00–14.00

perjantaina 3.11. klo 12.00–14.00

maanantaina 6.11. klo 12.00–14.00

Voit ilmoittautua mukaan yhdelle tai useammalle kerralle. Ilmoittaudu täällä. Maksimiosallistujamäärä on 24 opiskelijaa. Tapahtumat järjestetään Linnanmaan kampuksella, paikka ilmoitetaan myöhemmin osallistujille.

Pop-upin järjestää yliopiston Ohjauspalvelut (opintopsykologiharjoittelija Aino Kärpänniemi ja suunnittelija Johanna Aromaa)

Viimeksi päivitetty: 13.10.2023