Englanninkielisiä webinaareja Covidencen käytöstä huhtikuussa

Covidence on selainpohjainen työkalu systemaattisten katsausten tekemiseen. Ohjelmaan voi ladata viitteitä tietokannoista ja se auttaa muun muassa viitteiden läpikäynnissä ja tuplatarkistuksessa. Käyttöoikeus Covidenceen on kaikilla Oulun yliopiston ja Oamkin opiskelijoilla ja henkilökunnalla. Käyttäjätilin luomiseen tarvitaan Oulun yliopiston tai Oulun ammattikorkeakoulun sähköpostiosoite (oulu.fi tai oamk.fi).

Covidence järjestää englanninkielisiä webinaareja käyttäjille huhtikuussa:

• Covidence 101: Oulu University of Applied Sciences 15.4. klo 10.00. Tämä koulutus on tarkoitettu Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijoille ja henkilökunnalle. Myös Oulun yliopiston opiskelijat ja henkilökunta voivat osallistua. Ilmoittaudu webinaariin
  • An introduction to data extraction with Covidence 24.4. klo 17. Ilmoittaudu webinaariin.
  • Covidence 101: Getting Started 30.4. klo 6.00 (aamulla) Ilmoittaudu webinaariin.

Rekisteröitymällä saat sähköpostiisi webinaarin tallennelinkin.

Viimeksi päivitetty: 4.4.2024