Fuksi, saitko jo haalarimerkin?

Jos olet vuoden 2020 syksyllä kandiohjelmassa aloittanut 1. vuoden opiskelija Oulun yliopistolla, saat lahjaksi tutkinto-ohjelmasi mukaisen haalarimerkin. Näin voit heti alusta saakka viestiä haalareillasi muille, mitä opiskelet ja tuntea yhteenkuuluvuutta muiden saman alan opiskelijoiden kanssa. Opiskelukaverit ovat tuki ja tärkeä verkosto aina ensimmäisestä opiskelupäivästä työelämään saakka.

Merkit on jaettu uusille opiskelijoille pienryhmäohjaajien kautta orientaatioviikolla syyskuun alussa. Mikäli et ole vielä saanut merkkiä tai päässyt osallistumaan pienryhmätilaisuuksiin, ota yhteyttä pienryhmäohjaajaasi tai tutkinto-ohjelman koulutussuunnittelijaan, joka neuvoo, mistä saat merkin itsellesi.

Onnea opintopolullesi ja kasvamiseen oman alasi akateemiseksi asiantuntijaksi!

Viimeksi päivitetty: 26.3.2021