Giellagas-instituutissa haetaan saamelaisen kulttuurin professoria

Me Oulun yliopistossa olemme osa kansainvälistä tiedeyhteisöä, joka tuottaa uutta tieteellistä tietoa ja siihen perustuvia ratkaisuja. Koulutamme tulevaisuuden suunnannäyttäjiä kestävämmän, älykkäämmän ja inhimillisemmän maailman rakentamiseksi. Uusiutuminen, vastuunkanto ja yhdessä tekemisen kulttuuri ovat perustana toiminnassamme. Tarjoamme työympäristön, jossa jokainen voi hyödyntää osaamistaan, kehittää itseään ja tehdä työtä, jolla on merkitystä. Yliopistomme tarjoaa laajat ja monipuoliset ura- ja kehittymismahdollisuudet eri alojen asiantuntijoille. Yhdessä Oulun ammattikorkeakoulun kanssa muodostamme Oulun korkeakoulukonsernin.

Etsimme nyt SAAMELAISEN KULTTUURIN PROFESSORIA vahvistamaan osaamistamme.

Tarkemmat tiedot ja hakeminen Oulun yliopiston rekrytointijärjestelmässä: https://rekry.saima.fi/certiahome/open_job_view.html?did=5600&lang=fi&id=000013022&jc=1

sámegillii

anarâškielân