Haastattelututkimus koronapandemian aikaisesta opiskelusta yliopistoissa

Osallistu haastattelututkimukseen COVID-19-pandemian aikaisesta opiskelusta ja opintojen sujumisesta.

Hei yliopisto-opiskelija,
teemme haastattelututkimusta COVID-19-pandemian aikaisesta opiskelusta ja opintojen sujumisesta. Jos olet vammainen tai muista syistä (esim. pitkäaikaissairaus tai mielenterveyden haasteet) toimintarajoitteinen opiskelija tai tarvitset erityisiä / yksilöllisiä järjestelyitä opinnoissasi, olet tervetullut mukaan. Haastattelu kestää noin tunnin ja se toteutetaan Zoomin välityksellä touko-kesäkuussa.

Kokemuksiasi hyödynnetään yliopistopedagogiikan ja digitaalisten ratkaisujen kehittämistyössä. Tuloksista raportoidaan tieteellisessä julkaisussa. Tarkemmat tiedot tutkimuksesta tiedotteessa ja tietosuojailmoituksessa.

Jos kiinnostuit, otathan mahdollisimman pian sähköpostitse yhteyttä haastatteluajan sopimista varten.

Yhteystiedot:

Merja Laamanen