Hae kestävän tulevaisuuden suunnittelun kurssille, vietä viikko Ranskassa

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu tarjoaa yhteistyössä Kemmy Business Schoolin (University of Limerick, Irlanti) ja Audencia Universityn (Nantes, Ranska) kanssa viiden viikon kurssin kestävän tulevaisuuden suunnittelusta. Kurssi sisältää viikon Ranskan Nantesissa. Kurssi on tarkoitettu kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen opiskelijoille.

Futures Lab on viiden viikon mittainen kurssi, jolla pääset määrittelemään ja syventämään ymmärrystäsi tietystä kestävän kehityksen ongelma-alueesta. Ongelmaa pyritään ratkomaan usean vaiheen kautta ideoinnin, prototyyppien ja testauksen avulla. Lisätietoja kurssista löytyy kurssiesitteestä.

Kurssi sisältää viikon Nantesissa, Ranskassa 17.-21.1.2022, jonka jälkeen työskentelet verkossa ryhmäsi kanssa helmikuun keskivaiheille/loppuun. EULab-projekti kattaa kaikki matkustus- ja majoituskulut.

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulusta valitaan korkeintaan 5 opiskelijaa kurssille. Hyväksytysti läpäistystä kurssista kirjataan 6 opintopisteen merkintä seuraavasti:

• markkinoinnin opiskelijat: 721004S Additional Studies in Marketing
  • kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen opiskelijat: 723001S Additional Studies in International Business

Jos kiinnostuit, hae mukaan viimeistään perjantaina 5.11.2021 oheisesta linkistä.

Lisätietoja antaa EULab-tiimi Oulu:

Jan Hermes, jan.hermes@oulu.fi

Mari Juntunen, mari.juntunen@oulu.fi