Hae kiertotalousosaamisen verkko-opintoihin

Innovaatioista, kestävästä kehityksestä ja digitaidoista koostuva Junior Expert in Circular Economy -verkko-opintokokonaisuus antaa sinulle mahdollisuuden aloittaa ura yhdellä tärkeimmistä ja kysytyimmistä aloista jo vuonna 2021. Opintoihin valitaan 25 eurooppalaista nuorta.

Hakemusten määräaika on 31.10.2020 ja hakea voi osoitteessa www.studycirculareconomy.com.

Junior Expert in Circular Economy tarjoaa:

• Monimuoto-opetusta pienessä ryhmässä tammikuusta lokakuuhun 2021.
  • "IFTS Higher Technician" -kurssitodistuksen (vahvistaja italialainen Emilia-Romagnan alue DD 12537-2020).
  • Työkokemusta yrityksessä omassa lähtömaassasi.
  • Huippuluennoitsijat ja asiantuntijat, jotka työskentelevät kiertotalouden ja kestävien toimialojen parissa.
  • Lyhyt lähiopetusjakso Ferrarassa, Italiassa
  • Opiskelu kurssilla on maksutonta ja Ferraran vierailua varten voit hakea Erasmus+ -apurahaa.

Koulutuksen järjestävät Centoform, Myclimate Foundation, Oulun yliopisto ja Tallinn University of Technology, ja koulutuksen mahdollistavat Raw Materials Academy ja Emilia-Romagnan alue.

Viimeksi päivitetty: 26.3.2021