Hae Oulukaveriksi viimeistään 4.4.2021

Haku Oulukaveriksi Oulun yliopiston abitiimiin on alkanut, ja jatkuu 4.4.2021 saakka.

>>> Lue lisätietoja ja hae Oulukaveriksi.

Oulukaverit ovat Oulun yliopiston opiskelijoita, jotka auttavat lukiolaisia ja muita nuoria löytämään itselleen sopivan alan omaa opiskelukokemuksiaan jakamalla. Kuka tahansa Oulun yliopiston perustutkinto-opiskelija voi hakea Oulukaveriksi. Tällä hetkellä kaipaamme tiimiin opiskelijoita erityisesti tekniikan ja luonnontieteiden aloilta.

Aiempaa kokemusta lukiovierailuista tai markkinointiin liittyvää osaamista ei tarvitse olla. Riittää, että haluat auttaa lukiolaisia, osallistut perehdytyksiin ja hoidat Oulukavereiden tehtäviä yhdessä muiden kanssa. Tehtävistä maksetaan palkkio.

Oulukavereiden toimenkuvaan kuuluvat esimerkiksi

• lukiovierailut kouluissa etänä ja paikan päällä lukioissa, kun se taas on mahdollista
  • lukiolaisryhmien tapaaminen yliopistolla
  • Instagram ja Snapchat -takeoverit yliopiston tilillä
  • livelähetykset (esim. Zoom, pop-up studio, Instagram)
  • opiskelijamessut (etänä ja/tai paikan päällä, esimerkiksi Abipäivät, Studia ja Opinlakeus).

Oulukaveritoimintaa koordinoi Oulun yliopiston hakijamarkkinoinnin tiimi. Oulukavereille on tukenaan kaksi Oulukavereista valittua tiiminvetäjää.

Englanninkieliseen opiskelijalähettilästoimintaan (UniOulu Ambassadors) haetaan opiskelijoita syyslukukauden alussa.

Viimeksi päivitetty: 28.3.2021