Haluaisitko kehittää esiintymis- ja johtamistaitojasi liittymällä Toastmasters Ouluun?

Oulun yliopisto suunnittelee yritysten Toastmasters-kerhon käynnistämistä Linnanmaan kampuksella. Toastmasters International on voittoa tavoittelematon koulutusorganisaatio, joka opettaa esiintymis- ja johtamistaitoja maailmanlaajuisen klubiverkoston kautta, joka sijaitsee 149 maassa. Jos klubi käynnistetään, se olisi ensimmäinen Toastmasters-klubi Oulussa.

Jos olet mahdollisesti kiinnostunut liittymään jäseneksi, lähetäthän meille yhteystietosi täyttämällä tämän lyhyen lomakkeen. Ilmoitamme sinulle, kun ensimmäinen, kaikille avoin klubin demo-tapaaminen järjestetään. Tapaamisessa voi tutustua Toastmasters-konseptiin ja saada lisätietoja.

Lomake on auki maanantaihin 29.8 asti. Huomaathan, että tämä EI OLE ilmoittautuminen klubiin, vaan alustava arviointi siitä, kuinka monta ihmistä on mahdollisesti kiinnostunut sitoutumaan toimintaan.

Klubin kieli on englanti. Klubin toimintaan voivat osallistua opiskelijat ja yritysten henkilökunta.

Lue lisää Toastmastersista täältä.

Viimeksi päivitetty: 22.8.2022