Hanki kansainvälistä kokemusta – Hae Oulun yliopiston EU-uralähettilääksi 14.4. mennessä

Oletko kiinnostunut EU:sta ja kansainvälisten verkostojen rakentamisesta? Hakemalla Oulun yliopiston EU-uralähettilääksi voit saada kokemusta EU-tehtävistä ja kipinän kansainväliselle uralle.
Flag of the European Union, twelve yellow five-pointed stars on a circle over a blue background

EU Careers -opiskelijalähettiläänä tehtävänäsi on lisätä tietoisuutta EU:n uramahdollisuuksista oman yliopistosi opiskelijoiden parissa sekä tavoittaa opiskelijoita kampuksella. Lähettiläänä muun muassa järjestät tai osallistut erilaisiin EU-työuria esitteleviin tapahtumiin sekä viestit opiskelijoille EU:n uramahdollisuuksista Facebook- ja Instagram-kanavilla. Pääset myös osallistumaan EU EPSO:n järjestämään koulutukseen Luxemburgissa 6.–8.10.2023 (EPSO maksaa matkakulusi).

EU:n uralähettilään rooli on erinomainen tapa saada EU-tehtävä ansioluetteloon, mistä on hyötyä etenkin kansainväliselle uralle tähtäävälle. Tehtävä tarjoaa lisäksi upean mahdollisuuden verkostoitua Euroopan laajuisesti niin opiskelijoiden kuin EU-viroissa työskentelevien kanssa.

Voit vapaasti päättää, miten paljon opiskelijalähettilään työtä pystyt opintojesi ohessa tekemään.

Lue lisää tehtävistä EU EPSO:n sivuilta: EU Careers -opiskelijalähettiläät | EU Careers (europa.eu)

Hakeminen:

Hae EU-uralähettilääksi lähettämällä meille CV:si sekä lyhyt hakemus, jossa kerrot, miksi juuri sinä olisit sopiva tehtävään.

Lähetä CV ja hakemus otsikolla ”EU-uralähettiläs” 14.4.2023 mennessä sähköpostilla: angela.suorsa(at)oulu.fi ja krista.rekila(at)oulu.fi

Huom! Lähetäthän hakemuksen opiskelijan oulu.fi-sähköpostista.

Viimeksi päivitetty: 30.3.2023