Helsinki Institute of Physicsin CERNin kesäharjoittelupaikat

Infotilaisuus on keskiviikkona 18.1. klo 14:15 (kesto 1-1,5 h) Zoomissa. Infossa on ensin kalvoesitys, jonka jälkeen kysymyksiä ja keskustelua.

HIPin harjoitteluohjelman paikkoihin haetaan etenkin tietotekniikan, tietojenkäsittelyn, sähkö- ja konetekniikan ja fysiikan maisterivaiheen opiskelijoita sekä opettamisesta kiinnostuneita opiskelijoita. Ks. harjoitteluohjelman paikat Summer Jobs @ CERN - Helsinki Institute of Physics (hip.fi).

Oulun yliopistolla on näihin paikkoihin yhden opiskelijan kiintiö. Opiskelijat hakevat paikkoja omien kiinnostustensa mukaan. HIPin tutkimusryhmät tekevät valinnan. Valituksi tullut Oulun opiskelija tekee sen jälkeen SoleMoveen harjoittelutukihakemuksen normaaliin tapaan. Harjoittelusopimukseen kirjataan lisätietona, että harjoittelutuki on HIPin suosituksen mukainen (suurempi kuin mitä tavallisesti maksetaan kotimaan harjoitteluissa).

Infon pitää viime kesällä kesäharjoittelijana ollut Nico Toikka.

Zoom-linkki: https://helsinki.zoom.us/j/62740040911

Viimeksi päivitetty: 11.1.2023