Humanistisen Killan työelämäpäivät Oulun yliopistolla

Tervetuloa piipahtamaan Humanistinen Kilta ry:n järjestämille työelämäpäiville 15.–16.11.2023 Linnanmaan kampuksen vihreille naulakoille!
Opiskelijoita kampuksella

Tervetuloa osallistumaan Työelämäpäiville 2023!

Työelämäpäivät ovat Humanistisen Killan järjestämä tapahtuma, joka on tarkoitettu avuksi humanisteille työelämän mahdollisuuksien hahmottamista ja ongelmien ylitsepääsemistä varten.

Teemana tänä vuonna on ”Pääsy ja Pysyminen”.

Tapahtuma on suunnattu humanisteille, mutta muutkin opiskelijat ovat tervetulleita kiertämään messujen ständejä ja osallistumaan luennoille, työpajoille ja Career Centren Open Doors -tempaukseen. Ständit ovat pystyssä vihreillä naulakoilla keskiviikkona sekä torstaina klo 11–16, ja utelias kiertely on enemmän kuin sallittua. Myös uusi haalarimerkki on luvassa!

Tulevien päivien aikana kerromme lisää aktiviteeteista ja esittäytyvistä liitoista, yrityksistä ja yhdistyksistä. Seuraa Työelämäpäiviä somessa:

@tyoelamapaivat
@humanistinenkilta