Hyödynnä kirjaston ryhmätyötiloja!

Kaikissa Oulun yliopiston kirjastoissa on ryhmätyöskentelyyn suunniteltuja tiloja. Varattavat ryhmätyöhuoneet ovat vapaasti kaikkien kirjaston asiakkaiden käytössä silloin kun niissä ei ole varauksia.

Tiedekirjasto Pegasuksen ryhmätyöhuoneet sijaitsevat kirjaston toisessa ja kolmannessa kerroksessa. Kirjaston toisen kerroksen ryhmätyöhuoneet sijaitsevat Oulun yliopiston opiskelijoiden 24/7 -alueella, joten yliopiston opiskelijat voivat käyttää näitä tiloja myös kirjaston aukioloaikojen ulkopuolella. Kirjaston aukioloaikoina nämä ryhmätyötilat ovat kaikkien asiakkaiden käytettävissä.

Oulun yliopiston opiskelijat voivat varata Pegasuksen ryhmätyöhuoneita O365-kalentereilla tai Cella-sovelluksen kautta. Katso ryhmätyöhuoneiden varausohjeet. Oamkin opiskelijat eivät voi varata Pegasuksen ryhmätyöhuoneita, mutta ryhmätyöhuoneet ovat vapaasti kaikkien asiakkaiden käytettävissä silloin kun niissä ei ole varauksia. Pegasuksen toisen ja kolmannen kerroksen aulatiloissa sekä kolmannen kerroksen Maisemasalissa on myös ryhmätyöskentelyyn sopivia pöytäryhmiä.

Lääketieteen kirjastossa on erikokoisia kokous- ja ryhmätyöhuoneita, jotka varataan Tellus Kontinkankaan kautta. Sosiaali- ja terveysalan kirjaston työskentelytiloja voivat varata Oamkin opiskelijat ja henkilökunta sähköpostin kalenterin kautta (varausohjeet).

Lue kirjastokohtaiset tilatiedot kirjaston verkkosivuilta: Opiskelutilat ja laitteet.

Muista nämä ryhmätyötilojen käyttösäännöt:

• Ryhmätyöhuoneet on tarkoitettu vähintään kahden henkilön ryhmille.
  • Varaus raukeaa, jos varaaja ei ole saapunut 15 minuutissa.
  • Ryhmätyöhuoneet ovat vapaasti kaikkien asiakkaiden käytettävissä silloin kun niissä ei ole varauksia.

Otamme mielellään vastaan palautetta kirjaston tiloista ja palveluista: kirjasto@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 15.11.2022