Hyvinvointituutorointi jatkuu kesälläkin, ylioppilaskunta palvelee myös kesän ajan

Jos kaipaat kesäksi tekemistä tai uusia kavereita, hyvinvointituutorointi jatkuu myös kesän ajan.

Lisää tietoa ja ajankohtaiset tuutoroinnit löydät helpoiten Instagramista @hyvinvointihanke. Tiesithän myös, että ylioppilaskunnan palvelut ovat saatavilla ympäri vuoden? Vaikka yliopisto ja opiskelijaelämän riennot alkavatkin vapun jälkeen hiljentyä, OYY:n toimisto on avoinna juhannukseen saakka. Senkin jälkeen tavoitat meidät koko kesän ajan sähköpostilla osoitteesta help@oyy.fi!

OYY:n toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 10-14, suljettu klo 11-11:30. Toimisto on suljettu kesän ajan 23.6. - 6.8., jolloin tavoitat meidät sähköpostilla.

Viimeksi päivitetty: 27.4.2023