Ideakilpailu - Tunniste Oulun yliopiston kansainväliselle toiminnalle

Jaa ehdotuksesi ideakilpailussamme ja osallistu arvontaan ja voita yksi kolmesta 50€ lahjakortista.
Woman and globe

Oulun yliopiston kansainvälisten asioiden tiimi ja Talent Boost –ohjelma etsivät parhaillaan vaihtoehtoja houkuttelevalle tunnisteelle, jolla yhtenäistettäisin yliopiston kansainvälistä toimintaa ja kansainvälistä toimentaa. Kutsumme sinut jakamaan ehdotuksesi ideakilpailussamme!

Mikä on tunniste?

Tunnistetta käytetään aiheen kuvaamiseen tiivistetyssä muodossa. Hyvä tunniste on toimii mainiosti kuvituksena, symbolina ja/tai hashtaginä. Esimerkki tähän tarkoitukseen käytettävästä tunnisteesta voisi olla #UniOuluGlobal. Mutta keksit varmasti intuitiivisempia vaihtoehtoja!

Miten voin osallistua?

Kaikki yliopistoyhteisön jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan ideakilpailuun!

Tallenna ideasi viimeistään 30. toukokuuta

Jaa ehdotuksesi

Kaikki määräaikaan mennessä jätetyt ehdotukset osallistuvat arvontaan. Kolme satunnaisesti valittua osallistujaa saavat kukin 50€ lahjakortin mieltymyksensä mukaan joko supermarketiin tai urheilukauppaan.

Voittajiin ollaan yhteydessä sähköpostitse.

Jos tarvitset lisätietoja, ota meihin yhteyttä osoitteella talentboost@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 6.5.2022