Info opiskelijoille ja henkilöstölle 5.11.: Tulevaisuuden keskustakampus?

Oulun yliopistossa toteutettiin kesäkuun ja syyskuun välillä koko yliopistoyhteisön verkkoaivoriihi, jossa henkilöstö ja opiskelijat saivat ideoida, miten yliopisto tulevaisuudessa toimii, mitä keskustakampuksella tapahtuu ja miten siitä tulisi paras mahdollinen. Ideointiin osallistui yli 800 yliopistolaista, joista liki puolet oli opiskelijoita.

Aivoriihen tulokset esitellään henkilökunnalle ja opiskelijoille verkkolähetyksessä torstaina 5.11.2020 suomeksi klo 14–15 ja englanniksi klo 15–15.30. Linkki julkaistaan ennen tilaisuutta yliopiston verkkosivuilla tapahtumakalenterissa. Tervetuloa!

Oulun kaupunginhallitus on kokouksessaan 26.10.2020 hyväksynyt Oulun yliopiston, Arinan ja Keskon yhteisen suunnitteluvarauksen Raksilan marketalueelle, mikä mahdollistaa etenemisen keskustakampuksen suunnittelussa. Suunnitteluaikaa on varattu vuoden 2021 loppuun saakka. Yliopiston tulee toimittaa kaupungille jo 31.3. mennessä joitakin tietoja ja esityksiä.

Viimeksi päivitetty: 25.3.2021