Isoherraselle dosentin arvo

Oulun yliopisto on myöntänyt dosentin arvon tekniikan tohtori Ville Isoherraselle. Dosentuurin alana on strateginen johtaminen, toiminnallinen erinomaisuus sekä tiedolla johtaminen.

Haapajärveltä lähtöisin oleva Isoherranen toimi aikaisemmin Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin johtajana sekä Kerttu Saalasti säätiön asiamiehenä. Nykyisin hän on tuotehallinnasta ja jälkimarkkinoinnista vastaavana johtajana terveysteknologia-alan yrityksessä.

Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti onnittelee Ville Isoherrasta.

Yhteystiedot: 9Solutions Oy, Ville Isoherranen, ville.isoherranen@9solutions.fi, 040 4570858

Viimeksi päivitetty: 24.11.2021