Kaikille avoin webinaari: Miten tekoäly muuttaa työskentelytapoja, opetusta ja oppimista?

Syyskuussa UNIC CityLabsin Lightning Bites -sarja tarjoaa 30 minuutin pituisia webinaareja tekoälystä.

Tekoäly on jo muuttanut, ja tulee yhä muuttamaan, tapojamme työskennellä, opettaa ja oppia. Lightning Bites -webinaareissa käsitellään tekoälyä eri näkökulmista ja sen vaikutuksia esimerkiksi kurssisuunnitteluun, työn tulevaisuuteen, opiskelijakokemukseen, kampusympäristöihin ja kaupunkeihin. Haastamme osallistujat miettimään, mitä voimme tehdä nyt, jotta siirtymä uuteen tekoälyn muokkaamaan maailmaan olisi helpompi.

Lightning Bites -webinaarit järjestetään Zoomin kautta.

Ilmoittaudu Google-lomakkeen kautta.

Maanantai 11.9.

klo 14.30-15.00 Prof. Gilles Louppe, University of Liège

"AI Basics"

klo 15.00-15.30 Michele Murgia, Erasmus University Rotterdam

"Better AI for Academia"

Tiistai 12.9.

klo 14.30-15.00 Dr. Jari Laru (Ph.D, M.Ed.), University of Oulu

"AI Literacy"

klo 15.00-15.30 Dr. Ferah Özer, Koç University

"Embedding ChatGPT"

Keskiviikko13.9.

klo 14.30-15.00 Discussion facilitated by the University of Zagreb

"Open Discussion on AI"

klo 15.00-15.30 Dr. Martina Philippi, Ruhr University Bochum

"AI Ethics"

Tule mukaan Lightning Bites -sarjaan keskustelemaan tekoälyn tulevaisuuden haasteista ja mahdollisuuksista!

Viimeksi päivitetty: 11.9.2023