Kaksoistutkinto-ohjelmahaku KEDGE Business Schooliin avoinna 1.-5.4.2023

Haku kaksoistutkinto-ohjelmaan ranskalaisen KEDGE Business Schoolin kanssa on avoinna Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen ja markkinoinnin ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.

Oletko kiinnostunut kansainvälisestä kaksoistutkinnosta?

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa on mahdollista suorittaa kansainvälinen kaksoistutkinto yhteistyössä Bordeauxissa toimivan KEDGE Business Schoolin kanssa. Tarjolla on yhteensä 5 opiskelupaikkaa markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen maisteriopiskelijoille.

Ohjelmaan hyväksytyt opiskelijat aloittavat pro gradu -työnsä loppukeväällä ja kesällä 2023, ja suorittavat toisen opiskeluvuotensa Ranskassa KEDGE Business Schoolissa lukuvuonna 2023-2024. Samalla he viimeistelevät Oulun yliopistoon pro gradua verkko-opintoina. Kesän ja syksyn 2024 aikana opiskelijat suorittavat KEDGE BS:n tutkintoon kuuluvat työharjoittelun.

Suoritettuaan opinnot kumppaniyliopistojen ohjelmavaatimusten mukaisesti, opiskelijoille myönnetään maisterin tutkinto kummastakin korkeakoulusta.

Hakuvaatimukset ohjelmaan:

• Suoritettu kauppatieteiden kandidaatin tutkinto (tai vastaavat opinnot).
  • Ensimmäisen vuoden kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen ja markkinoinnin opiskelijat voivat hakea ohjelmaan. Haku ei ole avoinna toisen vuoden opiskelijoille.
  • Pääaineen maisteriopintojen keskiarvon on oltava 3 tai korkeampi.
  • Opiskelija on kiinnostunut kansainvälisestä tutkinnossa ja urasta.

Tarkemmat hakuohjeet ovat hakukuulutuksessa. Kaksoistutkinto-ohjelman esitteessä kerrotaan opinnoista, jotka kaksoistutkintoon kuuluvat.

Kerromme mielellämme lisää - saat koulutuksen lähipalveluiden yhteyden sähköpostitse study.business@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 3.4.2023