Kaksoistutkinto-ohjelmahaku KEDGE Business Schooliin avoinna 2.-5.4.2024

Haku kaksoistutkinto-ohjelmaan ranskalaisen KEDGE Business Schoolin kanssa on avoinna Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen ja markkinoinnin ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.

Oletko kiinnostunut kansainvälisestä kaksoistutkinnosta?

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa on mahdollista suorittaa kansainvälinen kaksoistutkinto yhteistyössä Bordeauxissa toimivan KEDGE Business Schoolin kanssa. Tarjolla on yhteensä 5 opiskelupaikkaa markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.

Ohjelmaan hyväksytyt opiskelijat aloittavat pro gradu -työnsä loppukeväällä ja kesällä 2024, ja suorittavat toisen opiskeluvuotensa Ranskassa KEDGE Business Schoolissa lukuvuonna 2024-2025. Samalla he viimeistelevät Oulun yliopistoon pro gradua verkko-opintoina. Kesän ja syksyn 2025 aikana opiskelijat suorittavat KEDGE BS:n tutkintoon kuuluvat työharjoittelun.

Suoritettuaan opinnot kumppaniyliopistojen ohjelmavaatimusten mukaisesti, opiskelijoille myönnetään maisterin tutkinto kummastakin korkeakoulusta.

Hakuohjeet

Tarkemmat hakuohjeet ja hakuvaatimuukset on kuvattu hakukuulutuksessa. Kaksoistutkinto-ohjelman esitteessä kerrotaan opinnoista, jotka kaksoistutkintoon kuuluvat.

Kerromme mielellämme lisää - saat koulutuksen lähipalveluiden yhteyden sähköpostitse study.business at oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 28.3.2024