Kansainvälinen kaksoistutkinto - hakukuulutus markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen opiskelijoille

Oletko kiinnostunut kansainvälisen kaksoistutkinnon suorittamisesta? Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu ja KEDGE Business School tarjoavat tähän mahdollisuuden markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen maisteriopiskelijoille. Haku kaksoistutkintoon on avoinna 25.-30.3.2022 lukuvuoden 2022-2023 opintoihin KEDGEssä.

Kaksoistutkinto on tarkoitettu Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen maisteriopiskelijoille. Kaksoistutkintoon haetaan maisteriopintojen 1. lukuvuoden keväällä. Seuraava haku on avoinna 25.-30.3.2022.

Kaksoistutkinnon ensimmäinen lukuvuosi opiskellaan Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa. Toinen lukuvuosi suoritetaan Ranskassa KEDGE Business Schoolin Bordeaux’n kampuksella. Toinen vuosi sisältää myös verkko-opintoina suoritettavan pro gradu -tutkielman teon Oulun yliopistoon. Kolmannen vuoden syksynä opiskelijat suorittavat työharjoittelun Ranskassa tai ulkomailla. Suoritettuaan opintosuunnitelman mukaiset opinnot opiskelijalle myönnetään maisterin tutkinto molemmista yliopistoista.

Lue lisää kaksoistutkinnon vaatimuksista ja hakuprosessista hakukuulutuksesta.

Infotilaisuus 24.3. klo 12-13

Kauppakorkeakoulu järjestää kaksoistutkinnon infotilaisuuden Teamsissä torstaina 24.3. klo 12-13. Ilmoittauduthan infoon etukäteen sähköpostitse (study.business@oulu.fi) saadaksesi tilaisuuden linkin. Laita viestin otsikoksi "Registration for Double Degree programme KEDGE Business School info".

Lisätietoja kaksoistutkinnosta antavat:

Marja Larivaara, koulutussuunnittelija
Koulutuspalvelut (sposti: study.business@oulu.fi)

Ilkka Ojansivu, kaksoistutkintokoordinaattori
Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu (sposti: ilkka.ojansivu@oulu.fi)

Viimeksi päivitetty: 22.3.2022